Szybka i dyskretna dostawa

Bezpłatna dostawa do paczkomatu powyżej 200zł

Bezpieczne zakupy

Obsługa klienta

Nasz zespół jest zawsze gotowy do pomocy

Informacje dotyczące zakupów

Płatność, zamówienia i wysyłka

Przesyłki wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dniu następnym. Będziesz informowany e-mailowo o statusie przesyłki.

W formularzu zamówienia znajdziesz dostępne formy płatności.
Możesz dokonać przedpłaty na nasz rachunek bankowy lub zapłacić kartą płatniczą za pośrednictwem bezpiecznego, zewnętrznego systemu płatności PayPal.

Wkrótce udostępnimy również płatności BLIKiem

Przesyłki dostarczane są do paczkomatów InPost lub pod wskazany adres przez kuriera.
W formularzu zamówienia znajdziesz wszystkie dostępne opcje dostawy.

Jak założyć konto

  1. Wejdź na stronę „Moje konto”.

  2. W sekcji „Zarejestruj się” wpisz swój adres e-mail.

  3. Otrzymasz wiadomość z linkiem do ustawienia hasła.

Po założeniu konta zyskujesz:

  • możliwość śledzenia zamówień,

  • dostęp do historii zakupów,

  • łatwe dodawanie i zarządzanie adresami dostawy.

Przy kolejnych zamówieniach nie musisz ponownie wpisywać danych wysyłkowych – system automatycznie je uzupełni po zalogowaniu.

Jeśli podałeś niewłaściwy adres wysyłki lub chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami jak najszybciej – mailowo lub telefonicznie.

W niektórych przypadkach, nawet po nadaniu przesyłki, możliwa jest zmiana adresu lub przekierowanie paczki bezpośrednio poprzez firmę kurierską.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomości e-mail z informacjami o zmianach jego statusu.
Gdy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz osobną wiadomość od firmy kurierskiej z danymi do śledzenia paczki.

Nie przechowujemy. Płatności kartami płatniczymi odbywają się w zewnętrznych, bezpiecznych systemach płatniczych. My jako sklep nie mamy dostępu do danych Twojej karty płatniczej.

Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 

Tak, wystawiamy faktury VAT dla firm. W celu otrzymania faktury VAT prosimy o podanie w formularzu zamówienia danych firmy oraz numer NIP firmy. Faktura zostanie przesłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Wszystkie przesyłki wysyłane są z Polski.
Podczas składania zamówienia możesz wybrać również inne kraje, do których realizujemy wysyłkę – dostępne opcje będą widoczne w formularzu zamówienia.

Większość zamówień kompletowana jest w naszym głównym magazynie i wysyłana w jednej paczce.
W przypadku większych zamówień, obejmujących dużą liczbę produktów, może się jednak zdarzyć, że zostaną one podzielone i wysłane w oddzielnych przesyłkach.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub zgłosić reklamacje

Zwroty i reklamacje

Masz możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wystarczy, że odeślesz produkty na nasz adres (podany w zakładce Kontakt) i dołączysz krótką informację, że chcesz dokonać zwrotu. Zwrot pieniędzy zrealizujemy tą samą metodą płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.

⚠️ Uwaga:
Jeśli zwracasz produkt zabezpieczony plombą (np. masażer prostaty, żel nawilżający), nie zdejmuj plomby i nie używaj produktu – w przeciwnym razie, ze względów higienicznych oraz ochrony zdrowia, zwrot nie będzie możliwy.

Bardzo rzadko, ale takie sytuacje się zdarzają.
Mógł wystąpić błąd ludzki podczas pakowania zamówienia. Skontaktuj się z nami i odeślij otrzymany produkt, a my jak najszybciej prześlemy właściwy.

W ramach przeprosin dołączymy także atrakcyjny gratis 😊

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, a produkt nie nadaje się do użytku – poinformuj nas o tym.
Zrób zdjęcie uszkodzenia (opakowania i/lub produktu) i prześlij je do nas mailowo.
Po krótkim zgłoszeniu wyślemy Ci nowy, pełnowartościowy produkt na nasz koszt.

Napisz do nas e-mail (adres znajdziesz w zakładce Kontakt) lub zadzwoń.
Jesteśmy tu, żeby pomóc!

Na tej stronie zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nadal czegoś nie wiesz lub masz wątpliwości – napisz do nas lub zadzwoń. Chętnie pomożemy!

Jeśli podałeś niewłaściwy adres wysyłki lub chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami jak najszybciej – mailowo lub telefonicznie.

W niektórych przypadkach, nawet po nadaniu przesyłki, możliwa jest zmiana adresu lub przekierowanie paczki bezpośrednio poprzez firmę kurierską. 

Jeśli taka zmiana nie będzie możliwa – wyślemy przesyłkę ponownie na właściwy adres.

Chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu? A może je anulować?
Poinformuj nas jak najszybciej – mailowo lub telefonicznie.

🟢 Jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana, zaktualizujemy dane lub wprowadzimy potrzebne zmiany.

🔴 Jeśli chcesz anulować zamówienie, anulujemy je bez problemu, a pełna kwota zostanie zwrócona na tę samą metodę płatności, którą wybrałeś.

Szukasz produktu, którego aktualnie nie mamy w ofercie?
Prosimy o złożenie takiego zamówienia mailowo lub telefonicznie – podaj:

  • nazwę i numer produktu,

  • adres dostawy.

Gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny, skontaktujemy się z Tobą i zrealizujemy zamówienie.

Bezpłatna dostawa

Do paczkomatów Inpost powyżej 200 zł

Dyskretna dostawa

W szarym opakowaniu bez adresu strony www

Gwarancja jakości

Tylko najlepsze marki

100% Bezpieczny proces zamówienia

PayPal / MasterCard / Visa