Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Często zadawane pytania
Przesyłki wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dniu następnym. Będziesz informowany e-mailowo o statusie przesyłki.
Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, pod warunkiem że produkt znajduje się w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
Wyjątki: Ze względu na ochronę zdrowia i higienę osobistą nie przyjmujemy zwrotów produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Jeśli się rozmyśliłeś, wystarczy:
nie usuwać plomb ani zabezpieczeń,
nie używać produktu,
zwrócić go w nienaruszonym stanie.
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej gwarantujemy pełny zwrot pieniędzy.
Jeśli podałeś niewłaściwy adres wysyłki lub chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami jak najszybciej – mailowo lub telefonicznie.
W niektórych przypadkach, nawet po nadaniu przesyłki, możliwa jest zmiana adresu lub przekierowanie paczki bezpośrednio poprzez firmę kurierską.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomości e-mail z informacjami o zmianach jego statusu.
Gdy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz osobną wiadomość od firmy kurierskiej z danymi do śledzenia paczki.
W stopce strony znajdziesz przydatne strony informacyjne. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Najlepiej skontaktuj się z nami.
W niektórych przypadkach, nawet po nadaniu przesyłki, możliwa jest zmiana adresu lub przekierowanie paczki bezpośrednio poprzez firmę kurierską.
Wszystkie przesyłki wysyłane są z Polski.
Podczas składania zamówienia możesz wybrać również inne kraje, do których realizujemy wysyłkę – dostępne opcje będą widoczne w formularzu zamówienia.
Większość zamówień kompletowana jest w naszym głównym magazynie i wysyłana w jednej paczce.
W przypadku większych zamówień, obejmujących dużą liczbę produktów, może się jednak zdarzyć, że zostaną one podzielone i wysłane w oddzielnych przesyłkach.
Obsługa zamówień
Potrzebujesz pomocy? Napisz lub zadzwoń
Netstone s.c.
ul. Kołłątaja 18
67-200 Głogów
Poland
VAT UE: PL6931932499
e-mail: info@easydeals.io
Tel.: +48 767 454 722 (czynny poniedziałek–piątek, godz. 8:00–16:00)
Phone: +48 767 454 722 (Mon–Fri, 8 AM – 4 PM, CET)