Szybka i dyskretna dostawa

Bezpłatna dostawa do paczkomatu powyżej 200zł

Bezpieczne zakupy
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania

Przesyłki wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dniu następnym. Będziesz informowany e-mailowo o statusie przesyłki.

Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, pod warunkiem że produkt znajduje się w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

Wyjątki: Ze względu na ochronę zdrowia i higienę osobistą nie przyjmujemy zwrotów produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Jeśli się rozmyśliłeś, wystarczy:

  • nie usuwać plomb ani zabezpieczeń,

  • nie używać produktu,

  • zwrócić go w nienaruszonym stanie.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej gwarantujemy pełny zwrot pieniędzy.

Jeśli podałeś niewłaściwy adres wysyłki lub chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami jak najszybciej – mailowo lub telefonicznie.

W niektórych przypadkach, nawet po nadaniu przesyłki, możliwa jest zmiana adresu lub przekierowanie paczki bezpośrednio poprzez firmę kurierską.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomości e-mail z informacjami o zmianach jego statusu.
Gdy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz osobną wiadomość od firmy kurierskiej z danymi do śledzenia paczki.

W stopce strony znajdziesz przydatne strony informacyjne. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Najlepiej skontaktuj się z nami. 

W niektórych przypadkach, nawet po nadaniu przesyłki, możliwa jest zmiana adresu lub przekierowanie paczki bezpośrednio poprzez firmę kurierską.

Wszystkie przesyłki wysyłane są z Polski.
Podczas składania zamówienia możesz wybrać również inne kraje, do których realizujemy wysyłkę – dostępne opcje będą widoczne w formularzu zamówienia.

Większość zamówień kompletowana jest w naszym głównym magazynie i wysyłana w jednej paczce.
W przypadku większych zamówień, obejmujących dużą liczbę produktów, może się jednak zdarzyć, że zostaną one podzielone i wysłane w oddzielnych przesyłkach.

Obsługa zamówień

Potrzebujesz pomocy? Napisz lub zadzwoń

Netstone s.c.
ul. Kołłątaja 18
67-200 Głogów
Poland
VAT UE: PL6931932499

e-mail: info@easydeals.io

Tel.: +48 767 454 722 (czynny poniedziałek–piątek, godz. 8:00–16:00)

Phone: +48 767 454 722 (Mon–Fri, 8 AM – 4 PM, CET)

Bezpłatna dostawa

Do paczkomatów Inpost powyżej 200 zł

Dyskretna dostawa

W szarym opakowaniu bez adresu strony www

Gwarancja jakości

Tylko najlepsze marki

100% Bezpieczny proces zamówienia

PayPal / MasterCard / Visa